Η καλή συμπεριφορά κάνει τον καλό καλύτερο

Στο σήμερα και στο αύριο αλλάζουν οι συνθήκες και οι συγκυρίες. Η στιγμή που εμείς οι άνθρωποι αρχίζουμε να αλλάζουμε φαίνεται ότι πλησιάζει. Μέσα στην απελπισία του ο καθένας κάνει και φτιάχνει ότι μπορεί. Οι δυσκολίες που έχει ο κάθε άνθρωπος και οι τρόποι που αυτός τις αντιμετωπίζει έχουν να κάνουν με την ιδιοσυγκρασία του καθενός. Άλλοι είναι ήρεμοι και δεν δείχνουν στους άλλους τη ψυχολογική τους κατάσταση ενώ άλλοι λόγω του μεγάλου άγχους και στρες που έχουν, το μεταδίδουν στους υπόλοιπους με αποτέλεσμα να μην πράττουν σωστά και πολλές φορές αυτό να γυρνάει εναντίων τους.

Οι εργαζόμενοι σε διάφορα πόστα και ιδίως αυτοί που έχουν να κάνουν με κόσμο θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί( είτε πρόκειται για επαγγελματίες είτε για εργαζόμενους στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα) το ρητό << ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο>> εν μέρει θα έπρεπε να ισχύει δίχως αυτό να σημαίνει ότι πάντα έχει δίκαιο. Τώρα αν στις δημόσιες υπηρεσίες θα έπρεπε να μας αντιμετωπίζουν σαν πελάτες αυτό είναι άλλο θέμα. Το σίγουρο είναι ότι και εκεί ο κάθε ένας από τους πολίτες δικαιούται τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση με το κατά δύναμη φιλικότερο περιβάλλον. Είναι πολύ σημαντικό είτε πρόκειται για μια επιχείρηση είτε πρόκειται για ένα κράτος οι εργαζόμενοι αυτών να είναι αξιοπρεπείς και να χαμογελάνε όσο μπορούν. Όταν κάποιος έρχεται σε επαφή με κόσμο η συμπεριφορά του πρέπει να είναι η ανάλογη καθώς δε γίνεται κάποιος να σου μιλάει ευγενικά και συ να του μιλάς απρεπώς. Το κυριότερο είναι να μιλάς στον άλλον καλά και να δείχνεις καλή διάθεση. Ο κάθε ένας από εμάς δεν έχει κάθε μέρα τα ίδια κέφια, άλλοτε είμαστε χαρούμενοι και άλλοτε στεναχωρημένοι. Ωστόσο όταν έχεις ένα τέτοιο πόστο όσο και αν κάποιοι σε ζαλίζουν η ευγένεια και οι καλοί τρόποι είναι πάνω απ’ όλα.

Σκεφτείτε τον επιχειρηματία που προσφέρει δουλειά σε κάποιον. Αν αυτός ο υπάλληλος είναι γνώστης του αντικειμένου και σχετικά καλός στη δουλειά του αλλά στις σχέσεις του με τους πελάτες της επιχείρησης είναι αγενής τότε το πιο πιθανό είναι αυτός κάποια στιγμή να απολυθεί καθώς αργά ή γρήγορα θα γίνει αντιληπτή η δυσαρέσκεια των πελατών. Χρειάζεται ένας συνδυασμός ικανοτήτων και καλής συμπεριφοράς.

Οι ηθοποιοί και ιδίως αυτοί που παίζουν στις κωμωδίες δεν είναι πάντοτε κεφάτοι. Μπορεί στη προσωπική τους ζωή να έχουν τεράστια προβλήματα και μεγάλες στεναχώριες, πάνω στη σκηνή όμως θα κάνουν αυτό που πρέπει, θα κάνουν τη δουλειά τους αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα. Το ίδιο λοιπόν ισχύει και για όσους εξυπηρετούν, πουλάνε , δουλεύουν και συνεργάζονται με άλλο κόσμο. Την ώρα της δουλειάς τους θα πρέπει να κάνουν αυτό που τους έχει ανατεθεί. Οι συγκυρίες είναι δύσκολες, τα προβλήματα είναι πολλά για το καθένα, ωστόσο η ευγένεια, το χαμόγελο και η καλή συνεργασία είναι αυτά που κάνουν τον καλό υπάλληλο καλύτερο. Όλοι μας έχουμε προβλήματα και δυσκολίες, ας έχουμε λοιπόν και υπομονή καθώς σε τελική ανάλυση όλοι μας στο ίδιο καζάνι βράζουμε.

Δημοσιεύτηκε στη Θασιακή στις 27/02/2013

Δημοσιεύθηκε στην Accounting, Logistics, ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ, Φορολογικές υπηρεσίες και χαρακτηρίσθηκε , , , , , , , , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

2 × 5 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.